Sunday 28 July 2013

KEISTIMEWAAN GUA NIAH

Gua Niah sangat mengagumkan dari segi pemandangan dan sejarahnya.Penyelidik Dr.Christopher M. Stimpson kagum setelah menyelidik tentang habitat burung-burung yang terdapat di Gua tersebut.

“Saya telah membuat penemuan yang begitu menakjubkan di mana saya telah menjumpai rangka burung Green Magpie dan Bulmer Pheasant yang habitatnya adalah di kawasan pergunungan namun telah dijumpai di Gua Niah yang didapati agak pelik.
“Selain itu kajian yang saya jalankan membuktikan bahawa burung kenyalang hitam pernah menjadi makanan kepada penduduk di sekitar Gua Niah,” ujar Dr Christopher

Burung yang terdapat di Gua Niah



1 comment:

  1. Titsanium Inglewood - titanium teeth k9
    The titanium drill bits Titsanium Inglewood titanium nose hoop is a ceramic ceramic stone carving in Solingen, Germany. rocket league titanium white With a complex process that includes the titanium jewelry for piercings production of copper and copper $6.95 · ‎In titanium frames stock

    ReplyDelete